a sense I never knew i had

hejsan=)
ikväll har jag softat med lovisa, simon, tobbar å petter=D vi har inte gjort så mkt, gått en prommis, suttit på lovisas balle osv.
just nu så undrar jag vart hela min familj är:O ingen är hemma.. fattar ingenting å pappa ska hjälpa mig att marinera kött osv... jaja, får ta år ringa å höra vart dom håller hus snart

Först å främst nu tänker jag göra en lista på allt jag ska med mig imorgon då, glömmer alltid nånting...
Vi ska ju till soffans stuga som jag kanske sagt tidigare=D det ska bli supermysigt tror jag=D hoppas vi har tur med vädert också :)

längst till vänster är min morbror Kent, sen kommer brudparet, min kusin Johanna å hennes nya man! bakom dom står johannas pappa esbjörn i blåttt å den andra är ett random=D
(från bröllopet i somras!)
Fina va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0