boys boys boys

tjenis=)
Idag har jag skrapat bort tapet från garderobs-dörrar.. Gick åt helvette åsså började det regna så jag gav upp=)
Senare for jag å Lovisa till subban å skulle fika. Då träffade vi Hanna å Sofia som helt random också var där. pratade ett tag med dom, sen for vi till Simon, där tobbar å simon lu också va=)
Dom skulle tydligen fara till tobbars stuga å bada eller nå så jag å lovisa for hem till henne och såg hey baberiba å kollade in laserdome på datorn=D, är fett taggad på att prova det någon dag

Imorgon ska vi fara å bowla nåra stycken, vet inte ritkigt vilka än men det ska bli skitkul=D har bara bowlat då jag var liten nån gång å har tjatat om att jag vill fara å bowla jättelänge så det blir supernaiz=D, sen på fredag far jag å Lovisa till ume å shoppar, ska bli kul, hoppas det är bra väder.. håll tummen åt oss(Y)

Hade tänkt lägga mig i sängen och läsa fjärde twilightboken på svenska, har bara hunnit läsa den på engelska än=) ( jaaaa, jag ska läsa en bok, its true!)
GODNATT!=)

Här har vi hela gänget(minus pappa som är fotograf). Platsen är Bredsand och vi gör oss klara för kussens bröllop ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0