everything that matters to me

Tjenamors!
Idag har vi somsagt haft någon slags samarbetsdag som sög RÖV. PUNKT. THE END.

Sen så har jag hunnit lämna in min telefon hos två trevliga prickar, å blivit utlåst samt sett skräckis å 17again med dom jag håller kär=)
Ska nog ta å säga godnatt till datorn å sova(även om vi är lediga imorgon)

well,well, fuck me freddy! HAHAHAH lol
nä jag är alldelens för trött för sånt här, so long suckers!!


Milk and toast and honey make it sunny on a rainy Saturday, he-he-hey
Milk and toast, some coffee take the stuffiness out of days you hate, you
really hate

Slow morning news pass me by
I try not to analyse but didn't he blow my mind this time
Didn't he blow my mind

Here he comes...
To bring a little lovin' honey
Here he comes...
To take away the hurt inside
Here he comes...
is everything that matters to me
Here he comes..
is everything I want in life


Kommentarer
Postat av: Lovisa

fuck me freddy, roxette<3

2009-08-28 @ 10:34:14
URL: http://lovizakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0