i bet u laugh

hello!
idag var jag såklart på Scorett (L), hittade en egen hylla med storlek 35 till mig till åmed :$
ska nog dit på måndag å se om det finns kvar nå skor, hade inte orken till att stå i den kö som det var idag... Fysatan vad folk det var, men det hade ju som sagt sin anledning ;) Har en känsla av att det kommer gå bra för Scorett i lilla Skellefte

hämtade hanna imorse som sagt sen gick vi runt på stan ett tag, sen kom brorsan å plocka upp mig å då bar det av till mamma mia där vi åt lunch hela familjen.. efter det for jag tillbaka till stan ett tag sen for jag å hanna hem till mig.. justja 
då stack jag å lovisa ut med hundarna, tea (min vovve) var så jävla rädd för zelda (lovisas vovve).. HAHAHA blev typ en 100 m promenad MAX ;)

Nu väntar jag på att vi ska fara till farmor å farfar för farfar fyller år så vi ska äta middag å fika där :), sen ska jag vara med lovisa, simon å kanske nån fler=D=D
jajamensan,  thats it, GOODbyE

hihih hejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0