igår kvällen

jag å soffan chillade på egen hand, sen skulle vi till Simon men vi gick till brännan istället åsså gick vi till nån sen .. (dålig på namn)
Efter ytterligare ett par timmar så gick vi till stan igen å köpte mat på frasses å drog hem>frossa käk>sov

Inatt har jag iaf sovit som en prinsessa, tills pappsen kom å väckte mig 5 i 11 för att Camilla, Jörgen, Linnea å Jonathan skulle komma å fika 11.00...Kul att träffa dom igen iaf :)

Denna dag ska spenderas som följande :

*städa mitt rum
*bada upp bägge lerhögarna Sharone å Shanti å göra dom klara för fölvisningen imorgon
*myskväll



Kommentarer
Postat av: hanna

haah vad hände med mig på bilden=(

2009-08-29 @ 13:34:35
URL: http://hejhhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0