knock you down

Antar att jag måste skriva ett litet blogginlägg idag=)

Shanti mitt föl har fått nå jävla cpryck å varit sjötokig idag, men vi älskar henne ändå :), Min kisse har attackerat min hund för att hon kom in på mitt rum... tur jag har en vovve som är rädd för allt å drar sig undan haha..

Annars så har jag å Hanna sett Stomp the yard idag som vi hört skulle va en skitbra film. Visade sig dock att det var en av de sämsta jag sett måste jag nog säga.. Inget att rekomendera med andra ord :) jag å haniby gick även en liten promenad men hanna klaga på tempot så vi tog en genväg hem. Men när skolan börjar ska vi börja träna på friskvårds har jag bestämt :) Där finns det inte rum för någe hanna-släääck=)

Imorgon ska jag till mormors lägenhet och måla/riva tapeter och hålla på=), Hela lägenheten ska renoveras. Riktigt äckligt är det där.. mormor var smart som valde att låta hennes barn och barnbarn fixa upp skiten hehe ;)

HAHAHA ja justja, nu ska vi få höra det sjukaste.. jag brukar kunna sova länge.. men inatt sova jag 19 timmar =O det är inte friskt...
anyways, tänkte se kyle nu sen sova, GODNATT!=)

We were never meant to be baby
 we just happen

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart tog naveln vägen?

2009-08-13 @ 16:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0