Livet blir bättre när man vet vart man ska

hejhopp!!!! Var ju somsagt på fölvisning idag
jag är jättejättejätte stolt över mina små pollar!(L)
Eftersom att Sharone inte har full stam, så "räknades vi inte", men dom sa att BÅDA hästarna var jätte fina och Shanti fick 40p av 50p = 1a klass!

Tänk att det blev en sån fin liten polle:]

är dock lite trött idag, var hos jonte igår till kanske 2 nånting, sen cykla hem och upp halv 7, men vad gör man inte för dom små liven=)
har dessutom fått mig lite motion idag, fick springa med Sharone hur många varv som helst innan Shanti följde med efter och domarna vart nöjda, haha. båda mina hästar förtjänar charmpris :-E
färdigbabblat om dom. Ska snöra in mig i duschen å svisha förbi på matfesten tror jag

ikväll har jag inga planer iaf, men vi ser väl. PUSS!






Är smygpeppad på skola dessutom, ska lyckas bättre iår, aldrig mer än 10% frånvaro per månad är mitt mål!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0