tack mitt hjärta

helloj
for iaf på skolan idag. vi har fått en skitrolig ny mentor=D känns helt ok. men göran ville inte ta emot min dator än så får väl se om han kan skicka den på lagning senare i veckan
nu sitter jag å pillrar på mitt nya cv ( har lyckats kasta mitt gamla).. hur som helst, imorgon ska jag ut å söka jobb, är less på att vara utan pengar.
På nått sätt känns det bra som fan att jobba även om det är jobbigt. så imorgon ska jag springa in med lovisa på massa affärer å söka jobb, nån som har nått tips vart? =)

Imorgon har vi bara skit på morgon, sen halv 11 har vi skolfoto så jag glider väl in i skolan därikring

hur som helst så hade jag tänkt lägga mig tidigt ikväll så jag får väl se om jag hittar nån fin mall att skriva mitt cv efter ;)
goodnight

slitna lirare (Y)

jag står kvar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0