Was this over before, before it ever began?

godmorgon eller vad man nu vill kalla det, gjorde en 14-timmars natt vilket jag  v e r k l i g e n  behövde..
jag orkar inte fara ut å springa idag å jag orkar inte fara till stugan så det blev inget som jag planerat, ska istället bara ligga kvar här i min säng tills jag ska fara till stallet, måste förbi mina egna hästar före också... ja, alltså idag börjar ridlektionerna om på skellefteridklubb om det var någon som inte förstod det

krafter till att börja om skolan har jag inte, så får väl se om jag orkar fara. måste hur som helst gå in med min dator till göran å ta emot ett raseriutbrott från honom, det kanske räcker som skoldag för mig hihi

jaja, ska väl försöka lyfta arslet ur sängen å se om jg orkar göra någon nytta,herrå
ta mig tillbaka

Do you spend your days counting the hours you're awake,
And when night covers the sky you find yourself doing the same.
It's a burden, you've been bearing
In spite of all your prayers,
As a light turns off inside your heart,
Can you remember what it's like to care?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0