We're at the top of the world

Godmorgon Skellefteå!=D
Vi kom hem för ett par timmar sen, och nu tänkte jag gå till farmor och hämta kissekatten och vovven om jag hinner innan jag börjar jobba( 14.00)
Typiskt att det ska vara kalasväder när man jobbar till som tidigast 20.00.. menmen=), pengarna trillar ju in iaf=D

Jättekul hade vi nog alla på grönan igår, de var kö till ALLA karuseller men det var kanske inte så konstigt eftersom dom hade besöktrekord å allt ;) Hann åka alla berg-och-dal banor utom insane.. men det kanske var lika bra ;) ?
Börjar dock bli en trend att tappa saker i karuseller för mig... Tappade mina glajjor den här gången så äre väl bara att he sig ut å hitta ett par nya, sånt som händer antar jag...

AHAHAH ja justja, inte att förglömma så såg vi kissie å amir( bloggarna ) på grönan också, lovade hanna att ta en bild ;)

Näe nu måste jag skynda mig iväg! 
PEACE

Failure is your disease

Kommentarer
Postat av: linnea

satan så coolt att se dom :D

2009-08-03 @ 16:31:00
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Forciiiiieh

låna fingrar osv :)

2009-08-06 @ 17:25:09
URL: http://forciie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0