Åh, vad håller jag på med...

Jag behöver en kram och en cola!

-
-
-


Somnade efter middan och har sovit tills nu så jag lär vara rätt pigg ett tag till. Igår så förfesta vi lite hos Sofia, sen gick vi till Mats som hade partajj. Ja å efter det vart det lite springandes mellan Sofia, max och statoil, haha! Spårad kväll/natt, japjap
Snör in bilder när jag orkat få in dom på datan :)

Idag runt 5 så for jag å Sofia till luciashowen på SRK.. Shit, har aldrig varit med om plågsammare minuter.. Bakis så uta helvette, frös som en jävla idiot och ont i rumpan av den där trappen vi satt på. huvva. Men det är ju ett måste att fara på luciashowen hur tråkigt det än är ibland! SKÖNT att jag slipper vara med i showen nu iaf. Ångrar inte för en sekund att jag slutade rida där.

Nu tänker jag se The Crew, dricka saft och försöka bli trött, om det inte är någon annan som har nått roligare att erbjuda......:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0