But I know how I feel about you now

hejsan!

Idag har jag inte gjort så mycket. Mamma körde upp mig ur sängen runt 10.00 imorse. Sen for vi ut till hästarna å satte på dom varmare täcken. Sen fick jag skjutss till stan åsså gick jag och Moa och åt på frasses. Efter det gjorde jag ett geografiprov som det verkligen kändes som jag klarade av helt okej iaf.

Efter provet kom mamma åsså hade vi evkmötet. Vi kom iaf fram till att skippa allting nu å att jag får ta lov och fundera över lovet om det blir att stanna eller hoppa av. Och om jag bestämmer mig för att stanna så ska jag få lite speciallektioner å inte behöva ha lika många prov, mer hemuppgifter och sånt.

Ska förmodligen också välja till några andra småkurser så jag slipper bry mig om franskan. Klarar jag g i allt annat så spelar det ju ingen roll om jag inte far på franskan som jag hatar så mycket.

Imorgon är det julbord på skolan + efterrätt ;) Det kan man ju inte missa, haha. Sen ska jag å Göran sätta oss och göra en studieplan så jag vet vad jag ens läser (HAHA). Om jag orkar vara kvar till halv 3 det vill säga..

Ska snart fara till stallet med Bacon, sen ikväll ska jag umgås med Sofia=), Konstigt, när vi inte umgåtts på en dag känns det som det var en evighet sen, HAHA värt..
Ska verkligen bara vila ut mig nu och börja träna. Jag och Sofia ska skaffa gymkort. Våra promenader räcker inte till längre. Det kan nog vara bra för oss båda som är så trötta hela tiden tror jag:)

Nu ska jag sluta fördriva tiden å göra nått vettigt istället. TJING



Kommentarer
Postat av: Lejla

Jag säljer kläder för bra priser . Kika gärna in och se om du är intresserad av något .

2009-12-16 @ 22:45:23
URL: http://thelshop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0