Come, break me down

hejsan!

jag å moa har spelat robinsson å kissat på allt å alla!!!! eller hur mois=D? Tänkte röjja lite på mitt rum för jag lär inte somna förän rätt hyffsat många timmar iaf. Imorgon har vi tydligen geografiprov. Moa har lovat att hjälpa mig på lunchen och plugga till det. Kan inte vara så jävla avancerat egentligen. Men nu står det mellan att söka jobb eller slita mig igenom skoltiden å gå ut med kassa betyg eftersom jag inte har någon motivation eller ork att ta tag i något ämne.
Fitt-thoren kan gå å ta sig någonstans. Om det finns någon som går nian som läser min blogg, så kan jag ge er ett gott råd! VÄLJ  I N T E THORÉN.

Jag pluggade precis lika mycket som jag gör nu då jag gick barn & fritid på balder ( dvs. inte ett skit ). Då låg jag i snitt på alla prov på VG. På thoren är det en miljon ggr så svårt. Fan att jag bytte linje.

1,5 år kvar (Y)



lagomt seriösa fredagar på skolan





What if I wanted to break
Laugh it all off in your face
What would you do?
What if I fell to the floor
Couldn't take this anymore
What would you do, do, do?

Come, break me down
Bury me, Bury me
I am finished with you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0