Du såg mig innan någon annan sett mig, men jag förändrades sen dög jag inte åt dig

Nu ska jag pallra mig ner mot köket. Vi ska äta goo'middag. mumms

Gud vad jag längtar till nyårs=D Känner på mig att det kommer bli nice. Å 2010 kommer bli ett jävla bra år har jag på känn!
Ska först på fest med det gamla vanliga gänget å äta middag å sådär. Sen ska jag till Emelies 18års/nyårs-fest!! Kan bara bli bra.

Föresten, det är nog rätt många som tänker köpa lösnaglar till nyårs... Vill ni att dom ska sitta i flera veckor så köp dom från cubus. galet så hårt dom sitter. Gör nästan lite ont i dom vanliga naglarna HAHAHa. Jag är inte riktigt en sån person som tar på lösnaglar å sån skit, men jag tänkte pröva nu till nyårs. Så jag satte på dom igår bara för att känna hur det känns. Sen fick jag veta av Natalie att dom suttit flera veckor för henne. HEHE kan blir jobbigt. hoppas man vänjer sig.. It hurts..

Nu kallar maten iaf! TJING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0