I just wanna live

halloj!

Idag har jag har jag varit hos tandläkarn. Pappa kom in på mitt rum å erbjöd mig skjutss till tandis, men då var jag så jävla trött så morgonhumöret tog över. Han som bara ville vara snäll, stackars..
Fast iofs, väcker man mig 7 på morgon så gör man det på egen risk, hehe.

Hade inga hål iaf! Känns som en befrielse att ha gjort bort det där nu.. Gruvat mig hur länge som helst. Vi snackar riktig tandläkar-skräck. Men Moa var gulliiii å följde mig hihi:-E

Ikväll är det hockey hemma mot Djurgården ( tack lovisa ;) ). Ska se första perioden hemma sen går jag å möter Moa där uppe. Det är tydligen så att man får ta med sig en in gratis om man har säsongskort på stå=D!

ska nog kasta i mig lite käk nu, en korvmacka eller två (hehe), sen försöka få tag på nina som har mitt busskort. JAG MÅSTE TILL HÄSTARNA NINA INNAN HOCKEYN SÅ RING OM DU SER DET HÄR!

ett tappert försök iaf ^^


I need an alarm system in my house
So I know when people are creepin' about
These people are freakin' me out (these days)
It's getting hectic everywhere that I go
They won't leave me alone
There's things they all wanna know
I'm paranoid about the people I meet
Why are they talkin' to me
And why can't anyone see


I just wanna live
Don't really care about the things that they say
Don't really care about what happens to me
I just wanna live

Kommentarer
Postat av: Lovisa

det är hemma mot djurgården! :D

2009-12-07 @ 16:13:31
URL: http://lovizakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0