I'll let you down





Nämn något som gjorde dig glad igår: fillllllmer å vänner

Vad gjorde du kl 08 imorse: sov


Vad gjorde du för 15 min sedan: hm, satt i sängen som nu

Det sista du sa högt: Det är lugnt!


Det senaste någon sa till dig: något om datorn


Vad har du druckit idag: cola


Vad var det senaste du åt: röda apor=D


Vad var det senaste du köpte: skrov


Vad är det för färg på din ytterdörr: brun


Vad är det för väder hos dig nu: kallllt

Godaste glassmaken: olika, men typ choklad tror jag


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nä inte riktigt kanske


Sover du tungt: Ibland, oftast inte:)


Drömmer du mardrömmar: nä, drömmer oftast klardrömmar. Nästan roligt faktiskt


Trivs du med ditt jobb: inget jobb. å hatar min skola


Favoritklädsel: tights/dansbyxor å mysekofta


Favoritlåt just nu: oh shit. lyssnar på så mycket


Vad ser du om du tittar till höger: min vägg å en kudde


Vad gör dig glad just nu: Mina vänner å att jag snart får fara till Källan å bara försvinna från allt ett tag.

Vad ska du göra härnäst: Gå å göra en macka


Höger eller vänsterhänt: Höger


Humör just nu: ont i maaagen!(hungrig)


Favoritgodis: surisar


Kläder just nu: dansbraxor å staletröja


Sommarplaner: ROADTRIP


Hur många kuddar sover du med: vet inte, MÅNGA


Spelar du något instrument: Njaa, lite gitarr. Har spelat fiol, tvärflöjt och blockflöjt förrut ( trot eller ej)


Morgon eller nattmänniska: Natt!!

Vad är viktigast för dig: Vet inte, finns mycket som är viktigt


Är du kittlig: hehe är väl alla egentligen


Snarkar du: HAHA nä inte i vanliga fall


Stjärntecken: tvilling


Äckligaste insekten: spindlar å flygande äckel


Längtar du mest efter just nu: SOMMAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0