Jag kunde lika gärna sovit nu.

Hej nattfolket!
Kan inte sova som alla andra nätter. Tänkte därför skriva en önskelista till mor å far !

* Jobb (just fix it, ok?)
* Tv
* Pengar
* Glas/Koppar/Tallrikar/Bestick osv.
* Skoförvaring
* Datorbord!

Påtal om skoförvaring.... Jag är beroende av skor som många andra i denna värld:). Har dock ingenstans att ha dom så jag har väl ett 10-15tal skor inprejjade i garderoben. Resten är utspritt över huset. Sjukt irriterande för alla i familjen att dom ligger överallt, även mig, så snälla mors/fars, ge mig en låda!(eller 3)

Sjukt tråkig önskelista egentligen.. Antar att julen är som roligast då man är liten ( eller mindre iaf, påstår fan inte att jag är stor än......)
Julen i år ska firas på Källan med släkten. Det brukar faktiskt vara tokmysigt. Nästan så jag längtar. Fy vad jag ska sola och chilla i relaxen;)


HAHA hittade en bild på jag å några ungar från barngympan jag höll i förra året. Lite jobbiga var dom, men fett lättförtjänta pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0