jag ska avgå som mig själv nu, röstar någon här emot?

For till skolan å åt lunch imorse, sen hade jag en lektion i geografi där vi hade sammarbetslekar(?), värt. Sen for jag å hjälpte mamma att köpa å bära hästmat. Köpte med mig ett par lådor också som kommer bli sjuktbra så fort jag orkar fixa till det på mitt rum:)

Sen så fick jag ett mail av min mentor idag där det stog att hon bokat in ett EVK-möte. Seriöst, ett sånt möte skulle jag behöva, men dom snackar ju bara skit på dom jag haft hittills. Har aldrig suttit kvar å orkat lyssna på allt skitsnack dom har att säga. Skitskola. Varför bytte jag, vaaaaaaaarfööööööör..
Dom kommer att säga såhär, det är jag nästan helt jävla säkert på: Sköt dygnsrytmen, var inte ute på helgerna, kom på alla lektioner. Det är jättekul, lovar! Du är så smart egentligen.... (yeah right..)
Aja, jag kanske får praktisera efter jul istället eller hoppa av några kurser. hoppas hoppas.

BTW. Ska få en julklapp av mamma nu i veckan. Jag ska få fara å klippa mig!!!:) blir väl typ tredje gången i mitt liv jag lämnar mitt hår till någon annans händer, hehe. Ändå skönt att få bort allt det nötta. De e som lite små svårt att klippa sig själv rakt å fint där bak;)



sjukt skön låt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0