Källan is the shiet!

Sitter på hotellrummet å mår gött. Har haft en superjul här uppe som vanligt. Ätit alldelens för mycket onyttigheter och börjar se ut som en kräfta efter all solning.. Kanske dax att åka hem innan man är helt förstörd ;) haha
Imorgon innan hockeyn bär det av hemmåt iaf:)

Har fått så mycket fint i julklapp! lite pengar, badgrejer, vinterdojjor, hårtork osv! Åsså fick jag min favvoparfym, Britney Spears midnight fantasy. MMMMMMMMMMMMMMMmm
Förstår dock inte hur jag ska rymma allt på mitt rum, det är redan fullt. Men det är ett annat problemo. Hoppas ni andra haft en naaiJS jul. Nu taggar vi nyårs som ska spenderas hos Simon med dom bästa :) KRAMIS


Kussarna Edman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0