Kotow syndrome

halli hallå! Har just tryck en burgare och grattat syster yster :). Hon fick fan mycket grejer. Bla. sky-high skor, 1000spänn, en bok, hästgrejer, badgrejer osv. Lite avis blir man ju:$
Men ska inte klaga, snart jul ju. Fick dessutom min julklapp av Soffibop idag. Har sökt efter en halsduk med luva jättelänge, sen hittade vi två stycken som var på halva priset, så då köpte hon en till mig och en till själv. himla gulliglulligt <3 å jag har planerat en julklapp till henne också, men det är hemlighet än så länge.

Nu inväntar jag att jag ska få något städryck så jag kan få lite ordning på mitt rum. Skulle kännas nice. Kommer förmodligen bli så att jag ligger här å degar rätt länge till med tanke på att jag sprungit på stan i flera timmar idag och ätit alldelens för mycket, heh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0