mitt liv

tja!

Idag börjar mitt nya liv:) Ska vända allting upp å ner. Fast egentligen så vänder jag allt till den rätta vägen, för just nu så är allt åt fel håll. Eller något?
Låter knas-kalas-bra! HEHE

Ikväll  for jag till Sofia för å se film med henne, amanda, jesper och hasse. Vi drog på hemmakväll å hyrde 5 för 100. Första filmen vi såg var bara sjuk. Minns dock inte vad den hette. Kanske lika bra. Sen då alla blev pömmsiga så gick jag hem. Självklart hinner man ju bli pigg när man varit ute å gått 20-25 minuter, men då är det tur att jag laddat upp med massa Ullared. Fy fan så kul det är.. åh, finns få saker som får mig på så bra humör;) Haha, människorna som är med är fan i mig inte riktigt klok. Då känns det som jag, den största virrpannan på jorden, står med bägge fötterna på marken.

hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0