Tänk alla gånger som dom sagt att dom ska hjälpa mig, sagt att dom ska älska mig, vad hade jag förväntat mig

ååååååååh! helvette vad folk det var på stan.
Skulle köpa en svart sjal som jag tappat bort tidigare. Naturligtvis är dom slut, men jag hittade en som funkade helt ok iaf. Impulsköpte också en klänning på rea. Rätt söt. Hade väl som tänkt ha den imorgon, men natuuuurligtvis sitter den jävligt tajt upptill. Tänker då inte komma med någon mega push-up då det ska firas med släkten, haha.
Den klänningen får nog vänta tills jag loosat några kilon:)
På julafton blir det att slänga på mina håliga baggyjeans, mysekofta å knut på skallen. Den fula ankungen i släkten känner jag mig som så varför inte överdriva lite, haha. För er som inte vet så brukar det vara en ganska stor tillställning under julen då vi är på Källan:)


aja
GOD JUL


Har mindre vänner nu än då
Tänker ofta på de gånger gänget softa, längtar
Torkar tåren efter alla det där dumma gångerna
Som jag fått mitt hjärta krossat
Och alla de som bara varit vän på låtsas

Kommentarer
Postat av: Lovisa

hihi jag vet ju att det är din födelsedag :]

2009-12-24 @ 00:35:26
URL: http://lovizakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0