What if I...?

Lovar du att vara ärlig? jajamensan!

Du heter: Anna Cecilia Viktoria Edman

Smeknamn: ciiisssiii


Låt som när du är ledsen sörjer till?
i have no idea ?!


Beroende av: snusar gör jag ju. Å att göra knasiga grejer=D


Vem behöver du mest just nu: SKJUTS


Vad tror folk om dig? Ingen aning, hoppas väl på nått bra


Stämmer det?
Ja HEHEHEHE


Vad får du oftast komplimanger för? haha, typ fin i håret... ( oftast de dagar då morgonfrillan fortfarande sitter kvar! )

Vad säger du för att imponera på någon?
beror väl på


Hur imponerar man på dig?
haha dont know

 

Brukar du skratta för dig själv? Oja!


Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hade du tid imorgon ?


Var bor du? Högalidsgatan 30!

Trivs du där: ska väl inte klaga:)


Äger du några converse: jopp


Sprit, cider, vin eller öl: öl

 

Vad har du för mobil operatör: halebop


Är du allergisk mot något: jao, men vi vet inte riktigt vad det är jag är allergisk mot. Sväller upp om fötterna på vintern ibland. Men jag slipper då knapra piller för det nu förtiden iaf:)


Har du haft sex idag: nix


Nästa mål i ditt liv: Ta mig igenom 2an utan att ge upp (skolan)


Hur svarar du i mobilen: haallå, helloj, tja osv.


Vem ringde du senast? nina....


Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
hanna


Antal timmar sömn inatt: ca. 5 timmar kanske

 

Sov du ensam: katten sov med mig om det räknas


Brukar du komma i tid: jasi, fint folk kommer alltid sent?

 

När mår du bra: när jag är ute äventyr!


När blev du fotad senast: lördag natt

 

Hur känner du dig nu: stressad över att jag inte tar mig någonstans

 

Vanligaste färg på dina kläder: svart, grått


Vad tycker du om fötter:  jasi, inte de vackraste kroppsdelar vi har men dom är ju rätt bra att ha ;)

 

Vad saknar du: KÖRKORT, BUSSKORT :(


Hade du en bra kväll igår: Joda


Favorit dryck på morgonen: kaffe


Rakar du benen: jao


När brukar du oftast gå och lägga dig:
shit, de varierar


Är du blyg?
ibland, ibland inte :))))))


Sysslar du med någon idrott: näae, har ju hästar omd et räknas


Vill du hellre ha mail än brev: brev, kollar aldrig mail så


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
aldrig varit med om det så


Har du spytt offentligt: yes


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: oh allt möjligt=D


Är du nöjd med ditt liv:
nöjd för stunden, om man jämför med hur det såg ut förrut.


Är du bortskämd:
tycker jag inte


Vad gör du i morgon: hm, fårse. Kanske skola, städa rummet, osv.


Vad är det värsta du vet? personer som får mig att känna mig låst

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 200-300 kanske :)


Vad längtar du till? jullov, sommarlov ;)


Har du bra vänner och äkta vänskap? jaa:) hoppas det ^^


Vad använder du för shampoo? det som finns, är inte så brydd direkt ;)


Vad är det finaste du fått? mina två gullepollar, kissekatten


En speciell dag du minns: haha, vet inte varför men började tänka på den dagen dom tvångsflyttade mig till skelleftehamn

 

Hur gammal är du: 17

 

Om fem månader: är jag förmodligen rätt taggad på att fylla arton !


Du samlar på: dom nya enkronorna:]

 

Gröna eller röda äppeln: röda

 

Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen alls

 

Gillar du golf: nix


Har du sovit i din egna säng inatt: japp


Har du strumpor på dig nu: YES


Är det okej att gråta: JAPP


När grät du senast: grät av garv idag om det räknas ( Moa upptäckte hur roliga mina näsborrar är då jag skrattar)


Vad skulle du göra om du vann en miljon: Bjuda alla mina nära och kära på nått roligt, sen dra en "liten" shoppingtur eventuellt ;)


Bär du glasögon eller linser: har glasögon, men dom passar inte ögona längre så dom skiter jag i


Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: näj"


När går du upp ur sängen en helgmorgon: hm. mellan 12-17.00 tragiskt nog


Har du piercing: örona lite här å var å naveln (tagit ut tungan :/)

 

Vill du gifta dig: nja, vet inte tror inte de

 

Vill du ha barn: ja nån gång!


Solar du ofta:
nix


Är du bra på att laga mat: jag är expert på allt som innehåller korv, promise!


Är du flygrädd: nä, men spännande äre :)


Hur vig är du: kunde gå ner i spagat då jag var liten.. Tror inte benen håller för det nu längre

 

Är du musikalisk? har spelat fiol, blockflöjt, gitarr å tvärflöjt. Tycker det är roligt, men vettefan om jag e musikalsk för det:)


Vad dricker du helst när du är törstig: cola


Vilken är din favoritglass: dajm ? nä vet inte faktiskt


Tror du på ett liv efter döden: kanske ?


Tycker du om sushi: fy å fan


Vad äter du helst när du ser på film: godis, nötter, chips, U NAME IT


Bor dina föräldrar tillsammans: jo

 

Har du tandläkarskräck: eh ja


Är du morgon- eller kvällsmänniska:
nattsmänniska


Vilken ögonfärg har du: bruna


Har du någon gång gråtit dej till sömns: yesbox

 

Biter du på naglarna: nej, kan vara det värsta jag vet!

Röker du: nixpix!

Hur ofta tränar/motionerar du: då jag känner före

 

Senaste låt du hörde: Mimikry - Dina svar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0