hero of war

tjenamors=D
Har jobbat 8.00 -18.00, låter kanske jobbigt men det har varit lite småkuligt faktiskt. Jobbar på ladan med lite av varje!
Dagen började i allafall med att vi fick en mjukisdress, tshirt och keps = helt okej
sen gick vi runt å kolla lite i köket - där vi mest kommer att vara
efter det så skulle vi torka alla bord där hockeypojkarna skulle äta=), vart skumkrig men det är ju alltid lika roligt
när vi skumkrigat klart så gick vi på korvgubben och åt skrov som självklart micke betalde hahah ;)
dagen har även innehållit servera mat, städa lite, blivit jagad med en penna och massa annat!

Imorgon börjar jag 9.30 å jobbar till 15.00, vilket förmodligen inte kommer bli så jobbigt, wihooo, har helt ändrat min inställning till jobb haha

Ska vila med min kisse ett tag sen antar jag att jag hittar på något ikväll om jag orkar, PEACE
I just want to save you while there's still something left to save




Kommentarer
Postat av: hanna

fotograaaaf!

2009-07-27 @ 00:16:00
URL: http://hejhhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0