love game

hello!
idag har jag skrubbat plåtar så händerna värker..... fastbränt pulvermos typ? annars bara allt som jag brukar göra. Fick till å med sluta en kvart tidigare ;)

har tänkt vila ett tag nu iaf sen antar jag att det blir att klippa gräset, tvätta och städaaaa..
men det blir nog bra

have a nice day, or not, hejdå=D

Kan du inte byta ut ditt namn, så byt planet
Du kan bli en stjärna som dom aldrig kan ta ner
tänk att hänga högst där upp titta ner på folk och le









Sandra 
Vad söt bild :)

- vet:], en av mina supersöta hästar, hihi


Anne 
så fin blogg :)

-nämmen tackar!

Kommentarer
Postat av: linnea

HAHAHA då skulle han få på nöten!!

2009-07-28 @ 16:11:04
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0