no matter what

kom just hem från my wonderful job:) var lite stressigt idag med tanke på att vi var ett ex antal pers mindre än igår å maten tog slut hela tiden, men annars(Y)

Ska springa å tvärduscha sen möta simon på konsum, efter det blir en liten shoppingsväng och middag med Soffan på stan. Känns som det vart typ år å dar sen vi sågs så det blir nice

jag som alltid slår mig, gjorde mig även illa idag, blev överkörd av en vagn på hälen, så nu fick jag inviga mina fina ahlgrens bilar plåster med husvagnar på=D=D

cya

gullerumpan min:*
Has he lost his mind?, Can he see or is he blind?
Can he walk at all? Or if he moves will he fall?
Is he live or dead? I see thoughts within his head.
We'll just pass him there. Why should we even care?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0