Rusted from the rain

hejsan=)
Hann inte blogga eller nått igår, eller jag orkade rättare sagt inte (A)
Igår jobbade jag, sen hämtade jag upp Hanna åsså drog vi på stan och köpte en såndär mp3 som jag visade i förra inlägget och lite småprylar som jag egentligen hade råd med, menmen
Sen fråga Simon om jag inte ville komma å äta middag så då var jag där hela kvällen och drog väl hem vid 1.00 eller näre nu va.

Skulle egentligen jobba till 12.00 idag men det var så lite att göra kvar så jag fick sluta nu istället:), inte mig emot. Skulle verkligen behöva packa om min väska till resan, men jag överväger även att ta mig en tupplur i nån timma.. Svårt val

I alla fall så bilar vi ju ner till Stockholm. Det är jag, pappa, min bror å hans tjej som åker ner för mammsen och syrran är redan där:) Dom tog en liten tjuvshopping innan oss haha
Först ska vi väl till Enköping tror jag, för imorgon är det bröllop för min kusin( därför vi åker ner dit), på söndag ska vi fara på grönan och se lady gaga osv!
Tror det kommer bli superkul, å jag ska åka maaaaaassssviiiiiiiiss med karuseller!=D=D

Men ni får ha det så bra här uppe i skellhell!! pz
HAHAHAH bilden! Nån av våra 1000tals grillkvällar tror jag det var :)
Why so serious Hanna?

..kan jag bli, den jag var, igår.


Kommentarer
Postat av: säkert hanna

haha tyst mere och ta bort bilden !!! :]

2009-07-31 @ 12:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0