y-y-y-o-o-o-o-u-u-u-u tricked me!

godkväll/natt vad fasen man nu väljer att kalla det!
Vart nått slags lan hos Simon men jag Lovisa å Soffan kollade fula hundar, och såg fired up som föriövrigt kan vara den roligaste filmen jag sett på länge, haha!
Egentligen tänkte jag nog sova hos simon men jag ska ju jobbelijobba imorgon och man sover ju aldrig så bra som i sin egen säng, hihi nästan=D

HiHIhIHiHiHihihi wiho!, ska på bröllop i helgen, åker på fredag till Enköping, går på bröllop, sen far vi på grönan söndag å då är lady gaga där!!! FETT NICE, jo!
Det ska bli superkul tror jag, sen så får jag förhoppningsvis åka lite karrussar vilken jag anser bara blir roligare med åren ;)

Ska försöka leta upp min telefon så jag har nån slags väckarklocka jag eventuellt kan vakna av imorgon=) Godnatt

Fast jag inte sett dig på så länge, tänker jag på dig ibland
det var någonting som fastnat på mig,
nått som aldrig helt försvann



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0