bajs shit

mitt favoritord är bajs. farvorit-prat-ämne den här veckan har varit bajs också:), kul å va mogen, det har jag tid att vara sen
Hm, funderar på att låta alla läsa min blogg snart.. Det är lite tråkigt när jag vet jag är den enda som läser det jag skriver. Rätt meningslöst faktiskt.
Men ändå skriver jag. Vem vet, kanske att någon har lite att göra någon gång å kollar lite längre bak i tiden:)

Imorgon börjar jag 8.15, jag ska upp 7.00 för jag måste hänga tvätten innan jag går till skolan. Borde därför verkligen sova. Borde ha gjort det för länge sen, men jag har tyvärr för ovanlighetens skull vänt på dygnet ännu en helg så ja, bara att bita ihop imorgon:)

Btw.... alla mina fiskar i fishworld har dött......






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0