bara du å jag kvar

Senaste !
Låt du hörde
: värdelös - björn rosenström
Film du såg: hm... 2012 tror jag
Kram: hm, vet faktiskt inte
Känslan: lesss på jälva fitt allt (skolan)
Resa: hm till skolan ?
Person du träffade: moa pee
Personen du pratade i telefon med: sofia k=)
Personen du fick sms av: simon
Gången du åt 7-eleven korv: har aldrig hänt
Gången du var utomhus: 10 min sen då jag gick hem från skolan
Gången hela din familj åt middag tillsammans: hm, i.. ja.. i förrgår?
Saken du köpte: snus

Allmänt:
Sparar till: en miljon!
Pålägg som gäller: KORV
Önskar att jag var bättre på: att plugga
Dagens dryck: kaffe
Vad saknar du:  mat i magen!
Tre band/artister: dba, mimikry, linkin park
Vad har du gjort idag: varit i skolan, busat med moa å äti på frasses
Brukar du svära mycket: jo då det går åt helvette med, som dagar som dessa...
Hur tidigt stiger du upp: när eller snarare om jag vaknar av väckaren :)
Gillar du att slåss: hahaha nej
Vad ska du göra ikväll: sköta mina pollar å umgås
Hur många timmar sover du per natt: 0 timmar denna natt!
Vem är snyggast i världen: hm, kan diskuteras
Vad är det för veckodag: måndag
Bästa saken som hände mig förra sommaren: jag fick flytta hem, det var iaf en bra grej!
Favoritplagg i garderoben just nu: leggings å dansbyxor !
Längd: 163 typ
Vikt: chips bygger denna kropp så vikten är inte intressant=D!
Byter gärna garderob med: nån med mjukiskläder, det är nice
Byxa eller kjol: byxaa
Senast utlästa bok: minns int
Mitt rum kan beskrivas som: svinstia
Mig själv med tre ord (just nu): trött, less och hungrig
Jag tränar: aldrig, eller ja.. har ju mina hästar om det räknas
Jag ville bli när jag var liten: polis, vill fortfarande!



Efter ingen sömn inatt, så krigade jag mig igenom dagen. Hann med en massa tokigheter. Nu väntar jag på att nån ska komma hem så jag kan göra bort stallet! ikväll ska jag nog till sofia tyckte jag det lät som :), den lyckosten ska på bio nu å se new moon. Jag å nina snackade om att gå å se den till helgen, längtar fan.. hahhaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0