Fråga inte vem jag är, om du inte är redo att höra på svaret!

hejj
Har just ätit och jag har ont i magen, blä vill spy. Fast det blir inget utav:), Ser på Riverside i väntan på att skivan jag håller på att bränna ska bli klar.  Vi ska se Paranormal activity ikväll. Har hört att den ska ruuuskigt läskig=inte en film för mig, men det ska nog gå bra om jag får gömma mig bakom en kudde eller så;)

hm, ska nog hämta mina sista grejer som jag har hos sofia innan det blir film också. Vill ha allt jag äger hemma å mamma vill nog ha tillbaka burkar å sånt. Åsså ska jag köpa chips. fy så länge sen jag åt de känns det som..

Påminnelse till mig själv: PRATA MED MAMMA OM STOCKHOLMSRESAN MED NINA!!
Japp, vi ska dra till stockholm å festa å shoppa. ska bli NAIsSsS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0