I finally got the truth from ya

Funderar på att byta linje igen. Känns superjävla jobbigt, jamenar. Vi har 1,5 år kvar. Jag har grejjat hälften med fina betyg (på något konstigt vis). Men samtidigt känns det jobbigt när det snurrar i skallen. 1,5 år är en ganska lång tid att hålla på att slita för något som jag vet ändå bara kommer gå skit. Fast samtidigt så finns det ju inga garantier på att det blir bättre denna gång så att.. Svårt det där.. Linjen som kan tänkas då är samhälls, får dock gå med 93:orna då så då måste jag gå ett år extra. Värt? kanske inte?




Åh, den här låten kommer med massa minnen. Dom positiva minnena kommer fram först, men nu efter att ha lyssnat på låten 2 gånger minns jag hur skit jag verkligen mådde då. Ibland undrar jag om det är bättre nu, minns inte vilket håll jag var påväg då eller vart jag ens är nu. Allt är en stor evig jävla dimma




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0