Ja, jag ville leva farligt, så jag slängde mina skor, men när man väntat allt för länge blir inget som man tror

godmorgon=D fyfan vad jag e hungrig, ska göra nå mackor när jag orkar resa mig ur sängen hehe. Sen så måste jag springa ner till skolan tvärt och hämta mammas cykel.. Lär bli ett helvette att få hem den eftersom vi inte vet vart cykelnyckeln är, menmen :) Bara att släpa

Kvällens planer vet jag inte riktigt hur dom ser ut. Kanske fest, kanske inte  -  blir bra vilket som!

Fick egentligen inte lägga ut den här bilden för hanna innan den var redigerad, så jag tog mig friheten att fixa det själv eftersom hon var så jävla seg : ) (paint-talanger)

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHHAHAH VAFAN JA STTÅR SOM ETT OFFER I BAKGRUNDEN HAHAHHAHAHA FYFAN VA FUL :(

2009-11-27 @ 16:19:04
URL: http://moapes.blogg.se/
Postat av: häni

haha du är söt moa :]

fin redigering cissel :*

2009-11-27 @ 18:39:36
URL: http://hejhhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0