jag bryr mig inte, men det oroar mig att du inte gör det

godmorgon!
Igår somnade jag väl vid typ 7-8 å har sovit tills för en timma sen. Har inte orkat kliva upp ur sängen än, kanske e lite bakis fortfarande haha!
I fredags lanade vi ju på skolan = ingen sömn, sen på lördag vid 3 stack vi till Fredrika (eller va de nu hette) och festade och sov över. Orkar inte gå in på nå fler detaljer, men galen kväll iaf

Idag orkade jag inte fara till skolan, ont i magen å i skallen. Mår bara allmänt skit så det blir en mysdag hemma istället. Ikväll äre hockey och lule kommer få stryk. Sen måste jag plugga till historiaprovet som är imorgon. INte litet prov linn gett oss den här gången, fan inte schysst

Ska försöka slita mig upp ur sängen å pressa i mig några alvedon å ta en dusch. Då kanske det blir lite bättre :)
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0