Jag e vinden å du e ett moln

hejsan hoppsan! Råkade försova mig imorse till 11-12 någon gång.. Förstår egentligen itne riktigt hur det gick till men aja, missade ändå bara franskan å rita är så jävla snäll så jag fick lite hemuppgifter åsså slapp jag frånvaron!
Imorgon ska jag till skolan så tidigt jag orkar kliva upp. Har en jävla massa grejer som MÅSTE bli gjort. Lika bra att dra till skolan då så man kan få lite hjälp av lärarna. Sen så är jag verkligen skitdålig på att plugga hemma också. Kommer alltid på andra saker som är "viktigare" att göra.

Idag på engelskan stack vi iväg en stund jag moa å hanna å träffade filip och fredrik! Maria tog kort på oss så det läggs väl upp inom kort i hope.. fet nice
Måste snart börja gå mot picasso, då åker jag simon å lovisa till hockeyn! Ikväll blir det seger, jag känner det ändå ut i tårna=) Ska ta å springa iväg nu, eller ja, tänkte gå nu så jag kanske slipper springa hehe. hejdå!



En regndroppe till som krampar i någon sekund
Men snart ger den efter, ger efter för sin egen tyngd
På tvättlinan hänger jag kvar tills jag faller och dör
Jag försöker att vara så ärlig jag kan
Men det är dina svar jag hör.

Jag kan inte minnas att jag nålat fast mig så här
Har börjat fundera på fallet hur hårt det egentligen är
För linan som håller mig uppe den börjar bli skör
När jag försöker att vara så ärlig jag kan
Så det är dina svar som jag hör

Jag vet att ni finns, jag vet att ni finns där för mig
Och jag vet att ni vet, mina ord dom kommer från dig
Och jag hoppas ni vet att regnproppar dör
För att solen den värmer så skönt som den gör
Jag försöker att vara så ärlig jag kan
Men det är dina svar, dina svar jag hör

Jag försöker att vara så ärlig jag kan
Men det är dina svar som jag hör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0