Kommer du ihåg mig, mannen måste tacka

godmorgon!
Nu ska ajg trycka ner datorn i väskan, borsta tänderna å börja gå mot skolan :), har franska kvart över 9.. Tror jag skulle redovisa mitt land, men eftersom jag inte skrivit om något land så blir det lite svårt:D Bara att hoppas Rita glömt bort mig, men det brukar ju dom flesta lärare på tbs göra så det ska nog gå bra, hehe

Måste säga att jag har haft den segaste bakfyllan i hela mitt liv... Eller nä, inte efter sjukansvängen, den var värst, men med tanke på att jag då supit två dagar på rak och på det blivit nerdrogad så äre väl kanske inte konstigt =P
Iaf så känner jag mig fortfarande bakis, var till å med tvungen att slita mig upp i natt någon gång för att dricka, aja hoppas jag piggnar till sen iaf

Ikväll har jag tänkt umgås med sofia, men jag har inte pratat med henne än HAHA så vi får väl se hur det blir ;) hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0