mannen ni alla har väntat på

TJaaaaaaaaa
Sitter atm @ Thoren på lan/all night friday. Vi har sett skräckisar, tejpan kranar(ni vet så det sprutar på den som ska tvätta händerna), hett toapapper över toaletterna, gjort en looooser-helmut, spelat wow å nu ser vi en nån skit med blattehumor. kul faktiskt :-E

jag har ont i magen, har ätit på tok för mycket korv å chips och drucke för mycke cola å kaffe:)
Hm, imorgon ska jag upp 12 senast, sen ska jag hem och fixa mig för fest, sen drar vi till umeå. Sofia bjöd med mig på fest där. De ska bli fetnice, synd bara att jag kommer vara sliten som ett djur. Men det ordnar sig!=D
nu har jag babblat för mycke, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0