we're not okay/dålig dag

HAHAHH fan, jag vill inte gå till skolan, jag vill inte städa mitt rum, jag vill inte äta, jag vill bara vaaaaaaaaaaaaaaaa
ingen mår så bra som jag bla bla bla

Imorgon har jag historiaprov, kan inte ett skit. Blir å stiga upp på fredag å göra om det. Hockeyn idag slutade lika när saik solklart skulle ha vunnit mot skitlule. Det brusar i min dators högtalare så jag blir tokig, riktigt skär i hela kroppen av någon konstig anledning. Jag har glömt vart jag ställt mammas cykel, så bara att hoppas den e på skolan.. det ser ut som skit på mitt rum å jag orkar inte göra något åt det. det är ingen bra dag idag. Kan avsluta med att jag råkade kasta iväg min snusdosa när jag skulle se scrubs. Så nu ligger den ca. 4 meter från sängen å jag ORKAR verkligen inte hämta den. ÅH sånna här dagar vill jag ha någon som kan ge mig en kram å hämta min snusdosa å säga fina ord. MMMMM en sån behövs.

Tecken på att jag borde sova kanske ? tror fan det. Tagga Thoren å deras drogproblem. GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0