yeah

10 favoriter:
Färg: Svart
Mat: kycklingsallad eller skrov
Band: hm.. Volbeat dunkas flitigt
Film: puffpuffpass är helt ok!
Bok: oh, länge sen jag läste någon
Sport: hockey
Årstid: Sommar
Veckodag: Fredag
Glassmak: choklad
Tid på dygnet: olika någon gång på eftermiddan

9 för tillfället:
Humör: otagg på skola
Smak: macka och onico
kläder: dansbrallor, svart tröja å en blå sak över(?)
Bakgrund: en fet katt
Nagellack: genomskinligt
Tid: 23.46
Omgivning: nystädat å mysigt
Irritationsobjekt: ABDEGON


8 första:
Bästa vän: hannah
Screen name:
Husdjur: kissekatter
Piercing: naveln
Förälskelse: dont know
Musik: hm, typ aqua?
Bil: dont know, dont care
Puss: minns fan inte

7 senaste:
Cigarett: ett par timmar sen
Mat: en korvmacka
Dryck: cola
Biltur: från sofias mamma å pappa -> hem
Kyss: sånt vill jag inte att alla ska veta, hallå..
Spelad låt: pennan är min - fronda
TV-program: uppdrag granskning ( vuxenpoäng (Y) )


6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: noep
Brutit mot lagen: ja
livit arresterad: jao
Badat naken: ja
Varit med på TV: ja
Kysst någon du inte känner: ja

5 nej tack:
Kläder: tajta jeans kan DÖ
Mat: fiskar, skalisar å allt sånt som bor i havet
Musik: vet inte
Dryck: dr pepper x(
Personlighetsdrag: hm vet inte riktigt. typ dryga korvar

4 saker:
Du gjorde igår: chillade med sofia, gjorde mat, spelade tvspel, gick hem till henne å somna i soffan!
Du kan höra just nu: kling från msn å musik
Du inte kan leva utan: dom som ligger mig varmt om hjärtat :-)
Du gör när du har tråkigt: dator, eller hittar på nått så jag slipp de tråkiga

3 personer:
Du kan berätta allt för: sofia k, hanna
Du tycker om: mååååååånga
Du inte gillar: rätt många det med

2 val:
Kaffe eller te: kaffe
Vår eller höst: vår

1 önskan: Hoppa tillbaka tre år i tiden å göra allting ogjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0