1789+0

tjing tjong
Kom ganska nyss hem, eller ja, sen jag kom hem har hunnt riva ut ett glas som jag redan rivit ut i morse, men det är skit man får ta:),
Jag å hanna skulle göra franskan hemma hos mig, men jag orkar inte sträcka mig efter pappret så jag inväntar hanna istället hehe (kommer inte att bli gjort).
Ikväll ska jag nog vara med sofia, men man vet aldrig vad som händer i våra länder. Nu länktar jag till middan, vi ska äta korvstroganoff å ris,  mummsi. Undra vad en korv består av egentligen? jag vill inte veta, då kommer jag förmodligen inte våga äta de igen.. Så var det iaf med leverpastej. Jag å mitt klyftiga skallfan förstod inte att leverpastej innehöll lever, sen när pappa berättade det för mig så var det slut på alla leverpastej å gurkmackor.. HAHA
iofs så var jag ju liten, but still...


this is the last time I'll abandon you
and this is the last time I'll forget you
I wish I could

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0