2-1

2-1 till aik mot lhc! fick lite ont i magen ett par gånger men det där skötte ju hadelöv bra för en gångs skull, hehe=D
Har hunnit förstå apu-uppgifterna, å jag vet vad jag ska fråga chefen om imorgon, så det känns rätt bra. NU stoppar jag Belindas mp3 i min väska så jag inte ska glömma den imorgon ;) ( då vet du om du läser det här, hehe).

sen ska jag bädda min säng å göra det lite fint. Ja tyck fan om att städa, eller jag tyck om att göra fint. Klarar inte av att det ligger massa kläder å grejer på golvet. Hatar att jag inte fått det klart på mitt rum än sen jag flytta hit..
Ska beställa lite hyllor, en stol och ett databord så jag rymmer mina saker någonstans=) dyrt dyrt, men värt värt.
Sen så har ju kissekatten gjort två fula vita revor mitt på min fondvägg.... satans så arg jag vart. Ska sätta upp en tavla där på jag lovisa anna och sofia som fotografen på skolfotot tog på oss, den vart rätt soet! inte! but still, trevligt att ha sånna snällisar på väggen;D

AJa sovgott ppl


jätteglad:], Jag, Anna Cecilia Viktoria Edman har fiskat! (att jag fick hjälp att kroka av dom å sätta på mask är ju oviktigt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0