allt jag fördömt och förnekat

hejsaan, ikväll har jag varit hos sofia å bara flumma påååååå=), hanna, jessica å matilda va å där. Gick just hem, faaan vad kallt det är ute, huvva.
Idag har jag inte gjort så mycket, varit i stallet åså. Pappa har även halverst tvingat mig att övningsköra vart jag än skulle idag;) haha skulle ha kört till flyget å hämtat mamma för en timma sen, men jag hade nog somnat framför ratten så pappa fick köra själv istället:)

Nu väntar en tuff vecka med apu. Fattar inte vad det är som är så jobbigt egentligen med att vara på wedins. Inget jobbigt med att vara där egentligen, får ju typ inte göra något:P, men är helslut när jag kommer hem ändå av någon konstig anledning.

Efter apu;n imorgon så ska jag iaf softa med hanna å sofia tror jag minsann=), Nuuuuuuu ska jag sova, är så jävla jävla jävla trött så jag behöver en ordentlig natt! najtiinajtii folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0