any man who knows a thing knows he knows not a damn, damn thing at all

godmorgon

Tänker inte göra gårkvällen till nån stor grej, för de vart ju riktigt trevlig tillslut. Sen så fick man ju även veta vilka man kan lita på och inte. Tråkigt men sant. Ska bli intressant å se vad bortförklaringen blir..
hade iaf jättemysigt hos sofia k :) tack för att du finns=), du med haniboya:-E

Ska sticka ut till stallet nu, till mina kära små pollisar. Sen tror jag att jag hanna å sofia skulle göra någe nagerst, vi får väl se senare:) Ikväll ska jag inte fara upp på srk på ridlektionen, har inte varit där på tre gånger nu tror jag.. Blir dyrt för mami, men hon får då fan skylla sig:) Inte jag som vill dit å inte jag som betalar!

meeen jag hoppas iaf att nästan alla andra har fått en NAIS helg HOJ




You know you gotta help me out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0