baparrabappapararara

10 favoriter
Dialekt: dialekten jag sofia å lovisa alltid råkar halka in på är ju störtskön!
Mat: ÄLSKAR kycklingsallad, helst då syrran har gjort bulgur till också:]
Låt: Just hold me - Maria Mena nöts rätt hårt för tillfället
Tecknad figur: Svamp-bob e ju för gölli
Sport: HOCKEY
Komiker:  hm..... får nog lov att säga björn!
Veckodag: FREDAG LÄTT
Glassmak: vanilj med jordgubb tro jag minsann=)
Soloartist:Lily Allen är ju NICE

9 för tillfället
Humör: trött
Tanke: vafan ska jag göra åt all skit jag inte gjort i skolan...
Kläder: myskläder
Bakgrund: vet icke
Känsla: träningsvärk
Tid: 23.59
Bästa sak: datorn
Irritationsobjekt: inget speciellt just nu tror jag

6 första
Bästa vän: hannah björk eller lisa johansson tror jag
Husdjur: kissekatter
CD skiva: saltkråkan:-E
Bil: har ju som aldrig haft en egen så att
Ord: hm, glass lärde jag mig fort vetja=)

7 senaste
Telefonsamtal: Lovisa
Mat: kyckling
Dryck: pepsi
Biltur: från stallet för ett par timmar sen=)
Tv-program: vet inte, ser sällan på tv
Spelad låt: Nu måste vi dra  - Ken Ring
Köpta klädesplagg: en myskofta

6 har du någonsin
Dejtat någon av dina bästa vänner: njenej
Brutit mot lagen: aa
Blivit arresterad: pinsamt nog ja
Badat naken: jaa=D
Varit med på TV: ja igår på hockeyn, där såg vi oss själva jag lovisa å ludde haha!
Varit med i tidningen: jorå

5 nej tack;
Skolämne: FÖRETAGSEKONOMI
Mat: FISK
Musik: vet inte
Dryck: vet inte
Djur: insekter..

4 saker
Du gjorde igår kväll: hockey å madde
Du inte kan leva utan: många saker
Du gör när du har tråkigt: hittar på någonting=)

Du hör just nu:musik


3

Du kan berätta allt för: Sofia 
Du tycker om: mina vänner
Du inte gillar: några få

2 val

Coca Cola eller Fanta: cola solklart
Hund eller katt: båda tro ja nog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0