BILDBOMB

HAHAHAHAHAH FYFAN
HAHA titta vad jag hitta. En bild från valborgs! Det var den enda jag tog då.. HHAHAHA tror inte ens att det är jag som tagit bilden=), Sofias jobbarkompis hade hittat kameran på marken å sett en bild på Soffan så jag fick iaf tillbaka kameran:-E
Se på fan! Hade just tagit av rälsen å satt på Kanel med Soffan å drack kaffe, därför tänderna inte har så fin färg.. Skyller på det, HEHE
Här är jag på thorens klassfest då jag gick bf, frågan är vad jag gjorde där egentligen ?
I boviken, just innan jag drog ut tänderna innan räls-satans sattes in....
I somras då fölis var bara några dagar gammal=)
En bild på jag å min lover då jag å hanna va å chilla hos moa i kg=D
Jag å jessicar på skolavslutningen, eller näre nu va:D?
Hos simpan innan vi stack å spela fotboll. Den natten är den skummaste natt jag varit med om i hela mitt 17åriga liv. Kanske den roligaste också!!!!! eller vad säger du soffan ;)?
När jag kom hem på morgon var det första mamma sa : Vafan, du kommer alltså hem nu å ser ut som bruden dagen efter......
HAHAHAHAH en kry cissi två år sen på max, hahahahahha
Vendela, Jonte, jag å Bacon då vi va på grönan.(pappa ville vi skulle poosa med hans vinst)
En lite läskig å blodig bild på en nygjord tattoo i skehamn=D Läskig tatuerare kan jag lova... Tur jag hade hanna med mig=)
Nu vart det slut på bilder för idag, jippiyey, GOoDNIGHT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0