cancer

det enda jag är rädd för att dö i är cancer. kom bara å tänka på det för det hugger i min bröstkorg hela tiden. Har gjort det hela dagen.. Nojjig som jag är så är första tanken som slår mig - cancer!
Är säkert inget farligt egentligen

Var just ute å gick med Sofia. Hanna kunde inte följa med :(
Vi gick iaf längs älven å runt stan och pratade om allt mellan himmel och jord. Riktigt härligt =D
Nuuuuu, tänkte jag knöla ihop min kisse till en boll å gosa lite med henne medans jag jag watchar en movej, hehö.
Apu imorgon, nu är det nedräkning på dagarna till lovet! tisdag, onsdag, torsdag, fredag kvar! Btw, på tal om lov å halloween...... Jag orkar verkligen inte klä ut mig i år, jag har inte råd att köpa något, å jag har typ ingenting hemma.. Så tråkig kommer jag att vara på våran halloween-fest. Mjukiskläder blir typ av

Aja, ska sluta svamla, ändå ingen som läser min blogg i princip

hahahahahahhhahhahaha jag blir inte less

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0