det finns en fara med att inte hitta vägen, och det finns något vacker med att vandra den ändå

Idag lyckades jag komma en timma för tidigt till apu;n. Förstår inte hur jag lyckats? tror jag var någonstans i halvsömn de få minuter innan jag vandrade ner mot stan. Typsikt:)
Hur som helst så mötte jag Hanna sen chilla jag på cubus tills jag skulle börja, så inte var det väl så farligt egentligen. Annars så har jag bara gått omkring i butiken hela dagen, packat upp lite väskor å smycken. Fixat lite med reavarorna å sådär. Inge mer med det:)

Därimot så har jag bokstavligt talat misshandlat mina fötter idag:O
Tog mina vanliga 1dm klackar med någon centis platå ( inte alls så fasligt höga, mycket sköna egentligen). Men när jag vandrat i dom i  ca. 7 timmar med en kvarts paus så JÄVLAR kändes de i småtassarna. De enda skor jag kan gå i hur länge som helst i princip är mina trasiga converse, å det känns inte ok att ha på sig dom när jag ska vara där på wedins. Kommer säkerligen få skäll, för dom ser verkligen ut som skit, men det finns inget jag kan göra åt saken:), på åker i allafall skitskorna imorgon=)

Nu tänker jag lyssna på melissa horns nya skiva å bönfalla någon att komma å massera mina fossingar å även ryggen närja lix håll på hihi
kramisalami



jag vet vem jag är när jag e hos dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0