Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?

HAHAHAHAH, fan vad jag garva åt min rubrik, kanske den äckligaste "raggningsrepliken" jag hört i hela mitt liv. Hittade den på naztysbunny's blogg. Aja då fick man skratta lite idag också:)

Såg just hockeyn, på tv då. Brukar gå på hockey även om jag är sjuk, men kanske inte om det är någon slags magsjuka, skulle nog helst inte spy över alla i klacken. Lite hjärta får jag väl visa:], Gick rätt bra att ligga i soffan å gömma mig i täcken då det blev spännande. Vart NÅGOT spännande i tredje kan ju meddela för er som inte såg matchen. Slutade i allafall 4-2 till AIK iaf:)

Hm, annars så håller jag på att bunkra upp min dator med biljontals filmer som jag kan se imorgon. Hatar att ligga hemma å ha tråkigt. Jag är så lesssssssssss på att vara sjuk? Kan alla sjukdomar å virus ba ge sig? Hoppa på någon annan istället för mig. Speciellt nu under apu;n skulle jag uppskatta om jag fick vara där, för jag har ingen lust att jobba på mitt jullov, det vägrar jag.punktslut
Ska höra med skolan om jag inte kan få några andra uppgifter ist. Går säkert att lösa med tanke på att tbs inte brukar vara omöjliga med någonting ;)

now it's movie-time! Ska bara packa upp dom med min segdator först= ett projekt i sig
hejdå=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0