don't do it just because u can

hej hopp gummiisnopp

Idag har jag varit och shoppat en glitterklänning. Den var riktigt ball faktiskt=D, kanske nått som kan vara användbart för nyårs or something
Det var ju "vip-kväll" på cubus(40% rabatt på allt), så då fick jag lov att passa på:), jamenar, 150 spänn kan man ju faktiskt punga för den iaf ;) såg lite ut som en julgran på bilden eller är det bara jag^^?


Innan shoppingturen så va jag å sofia i stallet=D, hon fick rida på lilla sharonen å det gick superbra! hoppas det blir fler gånger :):):):) Å lillan stog så snällt inne i stallet å väntade tills mamma sharone va klar, hon har blivit så stor, hihi

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, var tänkt att vi skulle ha lite lill-lördag, men det blev massa missförstånd å grejer så jag tror icket att det blir av.. men man ska aldrig säga aldrig.
Nuuuuuuuu, har jag fett tråkigt, tror jag ska äta, det är ganska kul. Hade tråkigt för en timma sen också, så jag prövade göra flätor på ena sidan skallen(så ska jag å sofia se ut hela sommaren är det bestämt ;)). Skulle fan va ballt om jag hade modet att raka ena sidan av skallen i typ ränder. Ska fundera på saken anyways

GODNATT

Kommentarer
Postat av: lina

Åh vilken fin klänning!;O Om inte du ska ha den på nyårs, skulle inte jag kunna få låna den då? (A)

2009-12-27 @ 19:48:11
URL: http://liinaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0