go away, give me a chance 2 miss u

hejsan
Dagen har gått helt okej:), alla på wedins är supertrevliga å jag kommer att jobba 10.00-16.00 varje dag, så det blir ju inte så överdrivet jobbigt. Men det är GRYMT trångt där. Å det går i princip inte att ta sig in i lagret( för fullt med varor). Jag hade tänkt mig ett lager som typ... jaa, ett stortutrymme där dom her varorna innan dom proppas in i butiken. Å i stora drag är det väl så minus stort utrymme. DET MINSTA JAG SETT. typ lika stort som våran lilltoa hemma. Ni hör ju på namnet att den är fruktansvärt liten..
Skulle leta reda på en stor resväska idag, storlek 68(fanns både 62 å 66 av det märket). Jag sökte säkert i en halvtimma, sen gav jag upp när det höll på att ramla ner en annan resväska mitt i skallen på mig, men den missade med ett par centi. Räckte dock för att avskräcka mig från att söka mer efter den resväskan. Du slockar ju jävlart dirr om det dimper ner ett stort helvette som den i skallen på en :)

Efter apu;n så ville hanna att jag skulle käka middag med henne klockan 6 så jag väntade på henne i stan. Gick å träffade Sofia, Anna, Jenny å Marta på dallas ett tag, sen gick vi å hämtade Melissa Horn biljetterna. Nu känns det riktigt nära ;) den 14:e november smäller det!

På tal om ingenting, så har jag bestämt vart jag ska sätta min nästa gaddning, hur den ska se ut å vad det ska stå!
Såg en bild på Pink å katschiiiing! DÄR SKA DEN SITTA!

Ska börja skissa lite på texten nu tror jag:), Vill ha den egengjord så ingen annan har en likadan, precis som den förra ska den bli med min stil, på mitt sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0